De Toyota op weg?

3 augustus 2022 - De Lier, Nederland

Op 21 juli heeft Ben de Toyota naar Hoogvliet gebracht, zodat deze de container in kon. De dagen ervoor bestond uit bedenken wat we alvast in de auto mee konden laten gaan. Zo  zijn er de reserve onderdelen, winterkleding (we verwachten behoorlijk koude nachten te krijgen), dekens enzo. Onze zomerkleding en de laatste kleine dingen kunnen we dan meenemen wanneer we naar Durban vliegen. Wel vreemd hoor, dat de auto nu niet meer voor de deur staat en we er niet mee weg kunnen.

De volgende dag ontvingen we foto`s van de auto in de container. Dat lijkt dus allemaal goed te komen. De planning is dat het schip, waar de container op komt, vertrekt op 27 juli. Helaas ontvangen we dezelfde dag een mail dat de container er door de douane uitgehaald is voor controle. De container kan hierdoor niet met dit schip mee. Dat is even balen! Gelukkig is er wel een nieuwe datum gepland. Als het nu allemaal goed gaat, vertrekt de container op 10 augustus. De verwachtte aankomstdatum is 12 september. Nu maar hopen dat het verder voorspoedig verloopt.

We zijn wel blij dat we nog geen vliegtickets geboekt hadden. We wachten hiermee tot de container echt onderweg is!

1. Sylvia Maartense:
    3 augustus 2022
    Wat spannend! Ben benieuwd of de auto de 10e vertrekt!
  2. Jeannette Starrenburg:
    4 augustus 2022
    Whauh Ben en Miranda, wat een mooie uitdaging gaan jullie aan. Ik ga jullie graag volgen. Ik wens jullie een fantastische tijd! Liefs Jeannette
  3. Peter:
    4 augustus 2022
    Supervet, die plannen van jullie! Gaaf dat we op deze manier het kunnen volgen. Have fun!
  4. Thomas 2.0:
    4 augustus 2022
    Heel veel plezier, hopelijk gaan jullie een top avontuur tegemoet! Goeie reis!
    Gr.Thomas
  5. Martin:
    9 augustus 2022
    Veel plezier Ben en Miranda. Uiteraard gaan we jullie volgen!
  6. Monique:
    15 augustus 2022
    Zo te zien staat Tantor stevig vast en dobbert ie nu lekker op zee op weg naar het geweldige Afrikaanse avontuur.