Naam:
Foto’s:
1157
Video’s:

Over ons

Samen en met ons gezin hebben we al veel reizen gemaakt, dichtbij en ver weg. Deze vakanties zijn eigenlijk altijd te kort. Net wanneer we gewend zijn aan de relax modus is het tijd om weer naar huis te gaan. Daarom hebben we al heel lang de droom om samen voor langere tijd op reis te gaan. In het najaar van 2019 bedachten we om een jaar weg te gaan. Het plan was om in september 2021 met een 4x4 met Daktent van De Lier naar Zuid Afrika te reizen. Helaas kwam daar Corona, waardoor we besloten onze reis uit te stellen. Ondertussen zijn we alweer een hele tijd verder en het begint te jeuken. We willen echt weg!

September 2022 gaat het gebeuren. De auto is er klaar voor. We zijn volop bezig met de voorbereidingen. Hoe de reis er uit gaat zien, dat weten we nog niet precies, maar we gaan! We kunnen niet meer wachten.

Bezochte landen

Wij hebben 37 landen (15%) bezocht:

Andorra, België, Botswana, Canada, Duitsland, Egypte, Frankrijk, Gambia, Griekenland, Hongarije, Italië, Kaapverdië, Kenia, Kroatië, Lesotho, Liechtenstein, Luxemburg, Malawi, Monaco, Namibië, Nederland, Noorwegen, Oeganda, Oostenrijk, Rwanda, San Marino, Spanje, Tanzania, Turkije, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Arabische Emiraten, Verenigde Staten, Zambia, Zimbabwe, Zuid-Afrika, Zwitserland.